Utmanad

Jag har blivit utmanad att berätta sju sanningar om mig själv. Vi får väll se hur det kommer gååååå.. hahha

1. okej detta var svårt :( ..
Men jag älskar att ätaaaaaaa, alltså det är helt sjukt. känner ingen mer än Vicki som är tjej och äter lika mycket som jag. Har jag verkligen ingenting att göra, eller bara är sjukt uttråkad så kan jag börja laga mat.. Saken är inte att jag är hungrig och vill äta, jag bbehöver inte ens vara sugen. Ibland lagar jag bara maten och smakar lite, sen struntar jag i att äta den haha.. låter helt psykat men jg tkr det är sjukt kuuul att laga mat, man blir helt sysselsatt sen får man beröm om den är god också.. haha jajaa

2. Förr pluggade jag mycket för jag kände mig alltid så stolt över mig själv när jag var klar och när jag fått prov resultaten. Kunde leva på det sen i en vecka att skryta till familjen "ooh fick mvggggggg", och jag har alltid varit skrytsam över mina betyg till min familj, eftersom ingen i min familj har varit så bra i skolan som jag (saken är inte att jag är så bra i skolan, bara det att min familj tkr typ det är bra att få G i betyg, min syster fick typ G i allt och de tkte dem var bra) Saken är att även om jag inte pluggar får jag minst VG, vilket har gjort mig "nöjd" med det, så nu har jag typ slutat plugga.. för min familj tkr ändå det är så jävla bra eftersom det är mer än var min syster fick, saken är att hade jag pluggat hade jag kunnat få mvg ist, men jag nöjer mig med Vg nu för min familj gör det. haha störigt men jaa.. haha om någon fattar poängen...

3. Jag älskar att vara brun. Jag haaatar vintern när man börjar bli blek och tappa sommar brännan. Vill göra något åt det direkt, antligen sola, eller brun utan sol eller kastanjevatten. jag klarar inte av att vara blek. Mitt självförtroende sjunker i 190 alltså. Men sedan när man solat och blir brun kan det genast höjas lite gran snabbt igen. Tkr verkligen att en fin bränna är det viktigaste "sminket" .. tror jag skrev det i ett inlägg nu för inte så länge sedan, men så tycker jag iallafall :)

4. Jag tycker innerst inne lite synd om mina kaniner faktiskt.. Alltså jag ÄLSKADE dem förut. Läste en "mina vänner böcker" som jag hade när jag var liten, såklart hade jag skrivit på var och varannan sida själv hhaha.. Där stod det på "Vad älskar du mest på jorden?" Då svarade jag min familj och mina djur.
Tycker det är rättså sorligt att jag verkligen gjorde det, för det är exakt samma kaniner jag har nu, men jag bryr mig inte ett dugg om dem. Det är min mamma och Ella som matar dem, släpper ut dem och tar hand om dem. Jag kanske ger dem mat en gång i månaden och jag nuddar inte ens kaninerna då.. Min ena kanin dog för typ en månad sedan, JAG hittade den död, jag hoppade till sedan skrattade jag åt min reaktion?!? jag fällde inte en tår och vet inte ens vart hon är begravd :| Nu i veckan har mina 2 andra kaniner rymt hela tiden, men kommit tillbaka typ så 2 dagar senare och sånt, men nu har Puh rymt igen och jag vetifasiken vart han är.. jaa det är faktiskt rätt synd om man tänker efter:P

5. Jag älskar att festa! Tkr verkligen att det är skit roligt :) Fast nu på sista tiden har jag tröttnat lite, för jag har gjort det för mycket.. Så nu har jag inte gjort det på nästan 2 veckor, så i helgen ska jag göra det igen för då tror jag att jag hunnit vara ifrån det tillräckligt länge :D 

6. jag AVSKYR människor som ljuger och köper sina vänner, nära och kära och är allmänt falska. Alltså jag förstår inte grejen med att ljuga om vart man är och sånt? Är det så svårt att bara säga det.. Och om annat sånt små skit så sjukt onödigt. Och sånna som typ säger ooh följ med mig dit jag betalar resan dit och hem sedan jag kan köpa något åt dig där o blabla. alltså det gör inte att man tkr om människan mer precis, man kan inte köpa sina vänner, man blir inte bättre vänner för att man ger varandra massa grejor och pengar och hittan och dittan. Det ska väl fan inte behövas tkr inte jag. Visst om man bjuder på fika någon gång eller nått men det ska inte vara anledningen till att man är vänner, om ni fattar vad jag menar :P

7. okej.. nu blev det svårt.. Det blir helt mkt "jag hatar" "jag avskyr" blabla men jag STÖR mig på min syster, Frida, När jag sitter vid datorn på hennes rum (det är bådas dator!) När hon kommer in och bara skickar ut mig! och mamma håller med henne, jag HATAR det haha.. jag har ingenting att säga till om utan måste bara stänga ner allt mitt i allt. Jag kom på detta nu för att hon gör det nuuuuuuuuuu, dö på henne med det :(

Kommentarer
Postat av: hanna

äta är jag också grym på (Y) killarna kallar mig 'hon som äter' men det är nice fan älskar mat

2009-04-07 @ 14:12:11
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0