Saturday

tjillade som fasiken igår med Annaaaaa. Först var det bara vi två, haha hon hjälpte mig städa mitt rum som var som andra världskriget alltså, menar allvar :/ jaa men efter kanske 30 minuter så bombar Frida Rebecka och JD rummeet. Jaaa så där var anna och jag fast haha. Satt och snackade exakt heeeeela kvällen, vid 1 tröttnade Frida så hon gick och la sig och sov. Vi andra gick ner där nere ett tag och käkade litta, sedan stack ddeeem så jag gick upp och sov hha :) sjukt najjs dag faktiskt.

Idag hade jag ställt klockan på halv 9 :( blää. hade match, samling kvart över 9 riktigt hemskt juu!
haha jaja iaf så spelade vi den sedan var jag väll hemma igen vid halv 1 tiden, duschade sedan begav jag mig hem till Annaaaa., Vikki var redan där så vi solade och snackade satan. Sedan stack vi till "Kjollan" haha. Vikki käkade. Efter en stund kom elin dit ocksååå så köpte alla godis förutom jag (Y) hahah...
Efter en stund stack vi hem till anna igen för att sola vidareeee, alla förutom vikkan :P sedan nu vid halv 5 tiden cyklaade jag hem till pappa. så ska bara ta det lungt tills ikv, får se vad som händer, ska iaf sova hos annis :) <3

och förresten så hittar jag inte sladden till min mobil så kan inte ladda in bilder  :( men det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0