Tingeling

aaaaaaaw.. alltså såg nyss Tingeling filmen. såååå jäääklaaa braaaaaaa :D haha eller alltså inte bra på samma sätt som en vanlig film ju, men så jävla mysig. Såg den med mamma frida och ella. men alla var ute ur rummet efter halva filmen för de var för trötta..så fick se den själv. Men den hade sån skit härlig musik och sånna söta små byar och sånt haha. riktigt gullig film älskar sånna barnfilmer ibland alltså :D

Och förresten har jag skit bra låtaaar som jag gillar jätte mkt, men ja alla är inte nya och så bara det att det är sånna jag fastnat för just nu idag... haha :)

Shut It Down - Pitbull Ft Akon
Watcha Say - Jason Derulo
Lala Song - Bob Sinclar
Heaven - John Legend
Ordinary People - John Legend
Vi Finns På Samma Jord - Pelle Ankarberg
I'm Good, I'm Gone - Lykke Li


Kommentarer
Postat av: sara.l

åhh den filmen vill jag seee hahaha

2009-09-08 @ 23:33:35
URL: http://saralyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0