12 Februari

Skrev aldrig igår, glömde bort det :P Var i skolan somvanligt. Vi blekte hår och sånt bara.
Efterår stack jag och tränade igen, skönt somfan att slippa ångest haha..
Idag är det Fredag, så jävla härligt. Vet inte riktigt vad som händer idag dock förutom fika nu underdagen.
Jag Elin Nic Johanna Kimmy och kanske Vikki tror jag det blir :)
Ska bli roligt hihi längesedan jag träffade några av dem.
Slutade 11.00 idag :D Så nu är klockan 12, har nyss ätit. Tror snart att jag ska sova lite,
men måste först börja på Svenska inlämningen som ska lämnas in nästa vecka.
Bara sånt klydd med att ladda ner Word, jag är så oteknisk haha.
Aja ha det gött mannar <3






Ystad 09 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0