19/3 FRIDAY



SÅ SKÖNT, NU ÄR DET LOV!!!! Slutade kl 11 idag :D
Ska bara chilla nu tills frida kommer hem. Är trött så ska nog sova lite.
När hon komr ska vi + elin gå en runda i stan :) och sen spinning kl halv 5.
Ikväll ska jag hem till Anneli med alla tjejer och efter det ska vi på fest i Lund :)
Tror det är en rätt Bfest men imed vi är så många som ska dit så komr vi ha kul tillsamman iaf! :)
Ska bli roligt att umgås med med dem :D

Imorgon är planerna att sticka på fest i Hjärup. Eller tror det är mer krök än fest, återstår att se :)
Sen Måndag tror jag att vi ska till Vallåsen och åka skidor haha sara ringde idag och frågade
om jag ville med :D Har aldrig åkt så klart jag vill men vi får se när det blir hoho :D

Sen får vi se om det ens blir som planerat, brukar ju inte bli så men aja Ha det fint <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0