2 Februari

Imorse började jag kl 9.45.. Sov jätte dåligt inatt så det har satt sina spår under dagen hehe .. :(
Träffade jossan i skolan så skulle egentligen fika med henne och elin men somvanligt de dagar jag bokat in saker så slutar vi flera timmar tidigare :l blööö men klart det var najs ändå på ett sätt också hihi.
Fast nu är vädret så jäkla äckligt så man egentligen bara vill ligga inne.. Men orkar inte så ska snart iväg.
Måste även till svarta marknaden och handla lite grajor hehe sen vill jag bara ha en massa kläder men måste spara alla moneys :( .. Men ska jobba i helgen så vi får se, vi får se :)
Nä nu ska jag sättai mp3n i mina ears och läsa lite ur Gömda som måste vara utläst + ha skrivit 10 citat + kommentarcrap om 2 veckor.. AVSKYR att läsa har inte ens kommit till 25 % av den hahahha :( herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0