20 Februari

Igår blev helt misslyckat haha. Vi kom till festen och gick nästan direkt igen. Åkte med simon och hans kompisar för de körde så det var skönt! Åkte till BK så käkade dem, sen följde jag med hem till min godis hihih Nä men fyfan det var mig en fattig fest kan inte fatta att någon
vill ha typ 200 pers i en lokal för 50 !? + ta 30 :- inträde haha kan ju inte bli lyckat :P Visste inte detta när jag åkte dit såklart..
Imorse vaknade vi vid 12, åt  och chilla sen körde simon mig hem. Har gjort absolut ingenting, SKIT NAJS.
Alla bilder igår var skit fula på mig så pallar inte, komr någon enstaka haha.
Ikväll blir det fest/krök i Hjärup! Ska bli skit roligt för det är en sån fest man vet komr bli kul för man känner de flesta där :) puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0