26/2

i förrigår var skit najs. Stack till anne, anna elena malin och lb kom dit :) Vi chillade, snackade, såg film och sånt :) Stack inte hem förens vid halv 2 på kvällen. Då kom min älskling lite senare för han hade varit ute hehe. NAJS så vi snackade sen deckade vi :)
Igår var jag bara med simme hela dagen. Åt frukost på subway, kollade en film på morgonen och två på kvällen, fan va sjukt haha :P men det var mysigt :)
Imorse när jag vaknade där så chilla vi, gick äckligt snabbt till bussen som inte ens gick då så vi gick ut med vovven istället :) ÄLSKAR VÄDRET OMG haha värsta våren :D olalalala nä nu ska jag göra nått annat hehe ska nog till stan sen lite och möta elena :D puss <3


jag och min älsklings simme !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0