Bilder från igår :)

Lite bilder från igår nudå. :) + att någon hade kommenterat och frågat vart jag hade köpt min svarta klänning jag hade i Fredags, jag har köpt den på whoops :P Sen det jag hade på mig igår är en tubklänning från Gina, nitskärp från lindex och en kjol från h&m :) så haha.

Imorse/förmiddags så stack frida och jag till eh, så kom simon dit så snackade vi om igår och sånt :) Sen gick vi hem och chillade sönder, alla var så facking döda hehe. Simme stack för ett tag sedan så har bara snackat med sara i tele sedan dess haha :P blir ingen skidåkning imorgon för philip och co kunde inte fixa skjuts hem elr nått sånt :( Sjukt trråkigt!!!! Men antagligen blir det på torsdag ist ;D Fick reda på att det kostar bara 200 så blev helt glad.

Ikväll ska jag bara till sara och ta det ytterst lungt. Snacka lite kankse se film, vi får se :) Kanske anne elr någon kommer dit. Nä ni får ha det götttt, puss <3



vikki och annelli <3


frida och sara <3


amanda och ericis <3


jag och elin <3


jag och vikki <3


jag och anneli haha <3


hahaha..


vikkan <3


hehe


linnéa och josse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0