BIO

Jag är världens största paradise hotel fan så vad hände igår när simon och jag var på bio?! självaste PARADISE STEFAN satte sig i stolen bredvid oss hahahah det var ju helt galet :l Han är förresten inte alls så krampig man tror så ni vet men det var ändå jäkligt sjukt hihi :) Avatar var förresten inte alls så bra som alla säger att den skulle vara.. Klart fina effekter och hela det med handlingen var SÅDÄR... Nu börjar jag skolan!
Måste också bara skriva här att min mobil är glömd hos simon sedan igår på dagen (Söndag) och mina datorer är sönder så har inte haft tillgång till sådana hehehe men nu ska jag tll pappa efter skolan så då är det chill, ha det bra ;D


Jag och ella innan vi skulle se alvin och gänget för ett tag sedan <3


Jag och jeppe (min kusin) på släktmiddagen i lördags <3


Jag och ella i veckan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0