Espresso House hehe







Planerna denna veckan har varit BAAAAAAAAAAJS .........
Hatar det haha blir aldrig som man tänkt sig. Skulle kanske passa 4 barn idag, sen bara 2, sen noll, sen kanske ut och äta, sen kanske ha lite tjejmiddag, sen kanske bara vara hemma, sen kanske träna, sen kanske fika, sen kanske bara chilla hos mig, elr kanske hos elin!!! men mera haha. Nolll koll.

Blev tillslut att sara kom till mig iaf. Frida och felli var här så klippte felli. Sen åt vi mat med mamma och Ella. Efter det väntade jag och sara på elin och anna imed vi skulle ut och äta. haha slutar med att vi ringde dem och ingen av dem orkade!! :( KUUUUUUUL haha. Så då var klockan 20. Försent att sticka iväg någonstan och allt blev helt bulle. Satt och snackade här, sen stack vi till espressohouse. Var där till 22 :) Blev mysigt ändå såklart men så jobbigt att allt bara ändrades hela tiden. Menar det är Fredag!! VILL VARA 18 OCH GÅ UT :(:(::( men nänä den tiden kommer hehe. Så fucking bull jag har. Seeeeeees <3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet hur det känns julle,

du kände

tvång..

när jag sade till dig

att

SKRIVA!!!!!

wiiiiiiiiiiihooo :D

2010-02-26 @ 23:27:41
Postat av: julia

hahahha JA det gjorde jag vanni!!! Tur du får mig på spåret hihihihi :D <333

2010-02-26 @ 23:30:18
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: elooon

hahha jävla sötis, lideee depp talk :D

2010-02-27 @ 13:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0