10 Mars

Har hunnit med jätte mycket idag känns det som!
Först var jag i skolan från 9.45-13-55 :) Efter det åkte jag pågatåget mot Malmö, så hoppade Elin på påvägen :)
Då åkte vi först till h&m så köpte hon en sak hon hade lagt undan. Sen satte vi oss på Plaka, och fyfan vad jag älskar deras mat!!!
Efter det stack jag till svartamarknaden och köpte två bhar för 65 kronor haha. Pinsamt lite förfan, helt soft :D Orkar inte lägga pengar på underkläder ändå :P
Efter det åkte jag till värnhem och mötte upp Frida så solade vi :) Nu ska jag inte sola förrens om en vecka igen iaf:P
Efter det åt hon falafel och nu är jag hemma! :) Ska chilla lite här sen ska jag åka till Simon. :D Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0