17 Mars

Igår åt vi ju på jensen med Farmor. Ah hade inte kunnat få en bättre farmor :) Hon är så jävla härlig! :D Dessutom bjöd hon oss. Åh gud vilken ångest jag fick! Men det var bara gulligt av henne!


Farmor och jag!! :D

Efter jensans stack jag till Simon :D

Imorse stängde jag av mitt alarm i sömnen, så sen vaknade jag inte försen 11.15 så då var det inte lönt att sticka till skolan. Så jag sjukanmälde mig :) Simon var ledig så det var ju pörre! Därför också jag stängde av min mobil, hans brukar ringa 10 min efter men ickeeee idag.

Vi har bara tagit det lungt, jag har hjälpt honom lite med sitt plugg, förhört honom och sååå :) Stack därifrån vid 17. Hem till pappa och åt osv  :) träffade Hanna på bussen, det var längesedan somfan! Så vi snackade hela vägen :)
Efter käket lekte jag med hanna lite (min lillasyster, inte "busshanna" haha..). Lovade henne att se en film tsm med henne så ska göra det nu! Hon står här bredvid mig och tjatar.. haha Så jag får faktiskt kila nuuu PUSS <3

ps.. hehe.. ÄR LEDIG IMORGON :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0