19/3, GRATTIS VIKKI!!

Efter uv igår så stack mamma frida och jag och fikade. Kollade runt i obs också, längesedan jag var där :P Åkte hem och tränade med mamma och simon sen hängde jag med honom hem :)

Imorse hade jag helt glömt bort att vi skulle ha Svenska A uppsats så kom 15 minuter försent för trodde vi började vanliga tiden :( Fyfan vad det var jobbigt. Man var tvungen att skriva minst 4 sidor, skrev 5 :P Riktigt skit ämne man skulle skriva om men skitidet, gick OK!

Detta innebar att jag slutade klockan 10 idag.. Skönt egentligen, men imed jag ska på ansiktbehandling idag kl kvart i 2 kändes det lite meningslöst att åka hem om till malmö :P menmen

Simon kommer hit om en timme. Då ska vi in på butrix för han ska handla cowboy kläder till en fest ikväll :P Sen Tågar vi till lund och möter frida.
Efter ansiktsbehandlingen ska jag KANSKE åka och sola med Elin för den lilla råttan tvingar mig hahaha näää, men sen ikv ska vi på lokalfest i lomma, Anna elin josse och jag hiih. Sover hos pappa efter med elon :) Najs. Puss på er !!

ps. GRATTIS MIN LILLA FLICKIS IDAG SOM BLIR 17 STORA ÅR ,
JAG MÅ HON LEVA, HURRA!!! :D:D:D <3
Synd att hon ligger hemma med influensa på en fredag + hennes Bday, JÄVLIGT BULL :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0