22.22

Ofta klockan är det precis nu när jag skulle writa litta hehe.
Såg den filmen med hanna pappa och frida. Över bra fan :O haha.. Fast såg inte hela för hanna skulle sova så ska lägga mig i sängen med bärbara och göra det nu snart!

Har "hittat" en sida med över fina saker, vill ha allt. Helt bra priser osv.. Men är pank så får väll vänta ett tag. Men behöver ett bar festskor så ska inskaffa det snarast!!!


Vill ha dessa till sommaren, helt fina till bruna ben och allt OH
 kostar bara 400 över soft


Kommentarer
Postat av: lisa

vilken hemsida?:)

din blogg är förresten riktigt bra!

2010-03-18 @ 00:12:12
Postat av: JOSEFIN bäst

öööver najs layout du har :D hehehe najs bilder my löve där uppe :D och hela bloggen e med najs

2010-03-18 @ 09:29:19
Postat av: julia

hahah tack min jossi :D

Tack lisa :P jag minns inte haha sparade hemsidan som favorit på min andra dator :( men ska kolla när jag är på den!

2010-03-18 @ 11:53:19
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: hanna

ah de är dem från nelly funderat på o köpa dem också.. det finns liknande från topshop också som är skitsnygga fast lite dyrare

2010-03-18 @ 15:11:21
URL: http://hannamarbe.webblogg.se/
Postat av: frida

hemsidan heter modegallerian.se!!!

2010-03-18 @ 16:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0