26/3 SOOOOOL

SÅ JÄVLA UNDERBART VÄDER IDAG!!<3333
Vaknade hos min lilla simme :)
mådde inte alls bra så han åkte till skolan och jag åkte hem till mamma och ella.
Stack direkt ut på balkongen och solade med ella,
 fyfööör vad jag dör jag älskar sol OH man blir helt glad :D
Nä, nu komr mamma snart hem med ceasarsallad till mig och frida.
Sen kommer Anne så ska jag klippa henne :D
Efter det fixar vi oss så komr resten av gänget om det blir som planerat:D
Ha en nice friday <333333

 
Min Ellsi och jag <33


skööönt




Min ellaaaa <3

Kommentarer
Postat av: Linda

hej, jag undrar om du använder fortfarande din brun utan sol cream från Åhlens ? E den bra för jag tänkte oxå köpa den :D<3

2010-03-26 @ 15:10:44
Postat av: julia

Hejsan :) Nej jag använder inte brun utan sol längre :P Men gjorde det till för cirka en månad sedan. Jag rekomenderar Åhlens brun utan sol, den är skit bra! :D

2010-03-26 @ 15:27:02
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0