27 Mars, Bakis ..

Fyfan som jag mår idag.. haha fruktansvärt!
Men hade iaf kul så in i igår! :D Det blev en maaaasssa foton haha.
Först förfestade vi här :) Simon, jeppe och tobbe kom också.
Sjukt soft vare hhehe :D Sen tågade vi tjejer till lund. Där skulle vi åka buss till furulund men visade sig att sista hade gått?! Sjukt störigt för hade precis innan kollat på interet och då stod det att det skulle gå, sjukt skumt :P Menmen.. Vi fick ta taxi. Brände 90 spänn igår bara på att åka! Så jävla bull alltså.. Jag som behövde spara pengar till Ullis hehe ullared då.
Nä Jag orkar inte sitta här. Sov i en dubbelsäng med tobbe anneli och simon inatt så sov inte jätte gott. Gick och la mig vid 4, fick gå upp 7 för anne ska flytta idag haha. Så bussade hem mkt tidigt:P Nä nu komr lite bilder :) Ha det <3


Jag, anne, vikki, sara och sara <3333


jag och sara <3


sara och jag <3


Jag och min älsklings simon <3


me hehe




vikki sara och sara <3


peppade!


sara, josse, jag och sara framme i furulund<3


ralle jag och sara :D

Nu orkar jag inte skriva mer. Måste SOVA! natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0