30 Mars

Har inte skrivit för jhar inte haft tid och lust:P
Var på Ullared I måndags, ÖVER ball haha. Var där med Simon, Anne och Tobbe. Handlade för 1200 :-.. ööh vetifan alltså hur det gick till:P Dock bara 800 :- för saker till mig själv .. haha.
Igår när vi kom hem var vi helt slut! Var hos pappa först på dagen och åt osv. Sen drog simme och jag hem till honom. Somnade redan halv 11. Inte konstigt imed vi gick upp kl 5 på morgonen haha. Så jävl bra det var för där var inte en kotte :D Mindre kö än på ica hehe NAJS.

Idag har jag tränat, äntligen! Sprang 4 km bara men snabbt gick det för att vara jag iaf :P Sen efteråt gymmade jag med simon :P Åkte till pappa efteråt. Käkade.
Nu när som så kommer Anna och Elin så ska vi chilla hela kvällen :) Ska bli skönt för orkar inte gå utanför dörren mer idag hehe. Pusss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta foto på allt du köpt

2010-03-30 @ 21:40:53
Postat av: Anonym

Visa vad du har köpt :)

2010-03-31 @ 12:45:21
Postat av: A

ditt hår e jätte fint :o så jag hoppas du kan svara på denna frågan hehe! :D iaf.. Hur har du fått det så fint och långt? klipper du topparna eller låter du ditt hår bara växa? :)

2010-03-31 @ 13:54:41
Postat av: SL

har du blekt tänderna?

2010-03-31 @ 14:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0