6 Mars, Superbowl

Vaknade nyss. Är så dead haha.. men hade askul igår så :D!

Okej nu ska jag hinna litta grajor. Iförrigår så var det en ball dag hah, slutade 11. följde med anna på en av hennes "lektioner" sen gick vi och mötte upp josse elin kimmy vikki anneli och elenis :D Så stack vi till Superbowlen! Riktigt fett var det!!! :D Blev så jävla pepp alltså det var sinnes ju!
Polhem vann också såklart :D <33


Under spelandet. Vi är längst bort på bilden under skynket haha


när spelarna kom in på plan :) Pumpade musik och sånna konfetti?! kom över hela publikerna. riktigt ball haha

Sen åkte Frida Elin Anna och jag hem här till mig. Jag fixade fridas hår för hon skulle på utklädningsfest. Rihanna skulle hon vara haha! coool
Anna och elon gick till stan sen för det tog sån jävla tid. Var inte klar försen vid 18. (skulle ta bussen från åkarp till lund kl 21 så skulle hinne vara hemma hos anneli med innan hehe)
Så var lite stressad då menmen
Stack till Anne så förfesta vi där lite elr vad vi ska kalla det :D Sen åkte vi till furulund, Hade iaf en jätte rolig kväll :D bilder komr senare!
Åkte hem så kom simme sen vid 4 :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0