Håruppsättning och kurs


Madde, Issa, Julia
Jenny, Jag, Kajsa, Bjurran och Sandra
hahah



jag hehe


Kajsa

Varit på kurs hela dagen i skolan :) Det var intressant och mycket roligt :D Vi delades in i grupper på 4 så skulle man välja en i gruppen som skulle vara hårmodell :P I min grupp blev det jag så skulle man tävla vem som kunde göra bäst frisyr med ett visst tema. Vi fick korkskruvslockar + summer curls så skulle vi ha med detta i vår  frisyr då :P Hahah riktigt ball var det. Vi kom tvåa så vi vann ett sånt armband som stödjer bröstcanser så det var fint faktiskt :)  det kommer bättre bilder på håret i veckan så ni kan se :P

Kom hem vid kl 16 till Frida och Ella, så ska spela spel med ellis nu :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0