Lommafesten

Hade en så jävla rolig kväll igår! Helt sinnes.
Var först hos Jossan, med Anna och Elin också. Vi hade skit kul som vanligt :D
Sen vid 10- halv 11 stack vi till lokalfesten. Alla var helt så gamla ändå typ våra kompisars storasyskon typ hahaha Men vi gjorde det ball så Ja det var en riktigt lyckad kväll :)
Hemvägen var ju lätt bäst hahah ELIN jag dör!! haha Var väl hemma vid halv 3 tiden så somnade vi direkt!


jag och anna haha <3


Anna, Josse och Jag <3


jag och josse <3

Orkar inte lägga ut fler bilder, tar sån tid. Men ni som känner mig kan ju bara kolla Face om ni är intresserade att se haha. Ha det fettt :)

Kommentarer
Postat av: elin

haha vaaaa du ska inte snacka RAMLARN

2010-03-20 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0