Melodifestivalen

FAN .. alltså fan.. OK hon var bra ju, hon som vann, men inte lika bra som Eric Saade och Darin..
sen 8an var också bra.. mycket bättre än henne!. BLÄ hatar melodifestivalen from now..
Eller jag ska inte klaga ändå hon sjöng skit bra, men komr gå jätte dåligt i stora melodifestivalen tror jag :P Nu är jag och alla mina systrar helt sura hahha!..
Sara gick nyss. Vi har haft en riktig deg kväll :P Skönt somfan ändå. Bara vila ut lite :)!!
Imorgon ska jag träna direkt på förmiddagen så man har det gjort, sen åker jag med min älskling hem :)
Puss Godnatt. Nu ska jag se klart Bruce den allsmäktiga på tv!



Kommentarer
Postat av: frida

bra att hon vann ju! hellre än manboy iallafall, men DARIN is the ONE!! han skulle vunnit:(

2010-03-14 @ 11:40:16
URL: http://fridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0