TOPSHOP <3<3<3

Har nyss sett klart Dating In The Dark haha, riktigt roligt program :P Fattar inte att man vill vara med..
Stack och tränade snabbt en timme innan, absolut helt oseriöst men mår inte bra alltså. Skulle egentligen behövt stanna hemma imorgon men det går verkligen inte imed vi ska ha en Kurs i GHD. Vilken innebär att vi ska lära oss massa olika tekniker och sätt vi kan använda den på. Går vi inte den nu i skolan när alla är lediga kan man själv betala för att gå, men då kostar det några tusen :P Så går hellre gratis nu när jag har chansen!

Glömde säga att jag fick alla rätt på mitt frisör prov.. Skojar inte om jag blev glad! :)
Har också kollat på Bella  Tyra show på internet. Så jävla kul :) Bloggare som pratar om andra bloggar med mera, sök på google om ni vill kolla jag tycker det är askul :P

OCH SEN ÄR JAG DESPERAT EFTER DESSA!! :(:(:( och pank..faaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0