Update !!

Uppdatering från helgen!
I Fredags var jag på fest i Furulund med alla mina tjejkompisar! Hade skit roligt där :) Nille som fyllde 18 hade partyyy hehe. Här är lite bilder från dess :)


Innan jag, vikki och Anneli stack till lokalfesten var vi först hos anne lite! :)
Vikki och jag gör en dans haha











Kawa, jag och vikki!


Random och anna haha :D


PARTY


Mina chix :D haha


yeeeeh scream!





Blir ett långt inlägg hehe!

På kvällen sent när jag hade kommit hem så kom simme och sov här.
Sen på Lördagen chillade vi. Vet inte riktigt vad vi gjorde men aja! Han åkte iaf hem lite senare och då fixade jag mig lite till ravefesten :)
Åkte till Pernilla med alla tjejerna. Där skulle hon ha förkrök. Hennes bror och hans två vänner var också där i början och de bjöd oss på ett flak cider + ett flak öl haha! AWSOME! Så ja vi hade riktigt roligt!
Sen tog vi bussen till Lund, kom till ravefesten som låg på lophtet, där var riktigt mycket ös också!
Bara dåligt att det inte fanns någonstans att sitta osv för man orkade ju inte dansa exakt heela tiden :P menmen. Vi hade kul! Snäll som min simme är så hämtade han mig och elin där på natten :D Så körde han elin hem och sen åkte vi hem till Simon och slagga :)


Elin josse jag och henke :)


Sara elena och elin <3















I Söndags så var vi lite bakis, eller jag menar jag! haha.. Vi åkte ändå och tränade, sen hem till mig och typ dog :P Sen i Måndags hehehe så tränade vi igen. Sen på kvällen gjorde frida simon och jag chokladfondue <33333 mmh! Och kollade på film.
Sen idag (tisdag) Har frida, Elin och jag bara varit i stan hela dagen :) Först åt de på bk, sen fick jag min efterlängtade chai och så shoppade vi litta granna. Köpte Ett par vita gympa skor bara :) Sen åkte frida och jag ock solade på värnhem, ska börja med det nu innan sommarn så pigmenten inte dör helt!!! :D WOHO

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Ska äta ungspannkaka nu sen ska frida och jag sticka och träna :) Ha det fett, puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt tröjan du har på de första bilderna? :)

2010-03-10 @ 15:43:15
Postat av: julia

på Zara! =)

2010-03-10 @ 17:47:07
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0