14.55

Hade endast egenhårvård i skolan. Gick hem nästan 2 timmar senare för jag ville de hehe.,
Ändå så kul i skolan idag så såg ingen mening med att stressa hem. :)
Skolfotona hade kommit i posten när jag kom hiiiim. haha klassfotot var riktigt B,
och enskillda var betydligt mycket bättre än förra året men ändå inte bra,
haha fattar ni då hur dålig jag blev föraa året:O:O:O

Ikväll ska Anneli Sara Perre Malin och jag till Signe och fira Hibsi, ska bli rolet!
Kan nog dock inte träna innan idag för dushade ju håret och sånt i skolan så pallar inte klydda med de :( puss på er


Hanna färgar håret vitt/grått, helt jävla ärligt haha :)


Issa med nyfärgat hår hahaha störd människaaaaa


Issa gör flätisar i mitt hår efter att ha färgat de

 
Före och efter.. Blev ändå bra, ingen jätte skillnad :)
Fast detta är ändå bara en inpacknings toning så den kommer gå ur efter 2-3 tvättar.
Men snart ska jag göra en riktig tonin som håller i några veckor istället,
gillar ändå när håret är mörkt faktiskt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0