22.15

Har STOR städat mitt rum. Himla skönt. bytt lakan och allt i sängen,
älskar att sova sen då, längtar för är så sjukt trött!
Men kan inte somna nu för kl 21 började jag och Frida se en film "Taking lives" Skit läskig!
Får panik hela tiden :( men den är braa så kan inte sluta kolla för det heh..
Ätit jätte goda chips och Never stop också, verkligen never stop på de HE HE...

Imorgon börjar skolan 9.40. Verkar vara en rätt chill dag :)
Men själva veckan kommer bli ett helvete, har ett jätte jätte stort prov i samhäll på torsdag,
blir fan glad om jag bara får G där :|

Efter ska jag träna spinning med Frida, sen ska jag träffa min älskade :) pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0