3/10 19.55

GUD vad trött jag är. Eller snarare bakis!

Igår under dagen klippte jag Ellas farmor och Ella. 260 kronor, nice!
Sen åkte jag till bara till simpan. Var där till 19 (missade bussen 2 gånger)
Mamma fick hämta mig tillslut för det var ju helt sjukt!
Kom hem så var frida och vikki redan här. Fixade mig,
sen kom en massa tjejkompisar så förfestade vi innan glasklart :)
Det var kul tills vi stack ut. Denna kvällen var helt jävla cp.
Ska sluta dricka så mycket som jag gör, det är fan ett löfte till mig själv :P dricker inte ofta,
men när jag väl gör det blir det ibland för mkt. vilket är fett bull
Såååå, nu har jag lovat de. Saken är att jag kan dricka skit mkt ena gången och inte känna någonting, sen 2a kan vara heeelt tvärtom så allt blir fucked, haha ilandsproblem men ska helt enkelt använda hjärnan nästa gång, smart va :)

Fick ta smällen idag. Mådde  P I S S imorse.
Åtit chips, choklad, vidruvor, revbenspjäll som faaan. Mår illa nu. Sånt bakis käk.

Sen måste jag ju bara avsulta med att jag har världens bästa simme, familj 
och världens bästa vänner, är så jävla glad för de!!!
puss på er kära :)

lite bilder från igår, resten finns på facebook:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0