13 april Måndag

vaknade vid 12 idag. Fyfan vad roligt det var igåååår :D
Vi käkade först Wraps hos Elin och kladdekagaaaa, riktigt puuuuuuuuuuuligt (haha)
Sedan tog vi tåget till Malmö, Buddha ett sånt uteställe. Hade riktigt roligt dääär :D



ja iaf så hämtade elins pappa oss vid 2 och körde oss hem, alltså var helt jävla slut i hela kroppen. Gjorde mackooor och käkade, sedan deckade jag direkt!
Sen imorse när jag vakna satt jag och snacka med Frida om igår och sånt, sedan stack hon så jag gjorde jordgubbar och efter käkade jag lax och potatis haha :P hade ju tråkigt så fick käka ist haha :(
 satte mig i solen ett tag och solade också :) <3

 

men det blåste helt kallt så gick in efter en stund, då kom pappa och co hem.
 så nu sitter jag här för det är så jävla avslappnande,
 och musiken på högsta. gillar det mkt mkt mkt :D 

    
hanna och jag innan alla kom till elin, haha skit söt hanna!
sen elin och jag höll på att skära kycklingfilé, men ja.. vi avbröt lite. skit ful bild verkligen hahah
och såklart vikkis skor. SKIT fina, men vafan, hon kände inte sina fötter efter 20 minuter när vi satt på tåget till malmö. hon skulle ha dem på sig i minst 4 timmar till, och dansa i dem! haha jag bara suckade :( haha

 
johanna, vikki och hanna <3
jag och kimmy <3

Rob 'N' Raz Circus - Take A Ride

Kommentarer
Postat av: shiiiiit

du är fan skitsexig :)! bloggggga mer pusss

2009-09-04 @ 23:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0