2-4 April

okej nu ska jag väl uppdatera mig lite grannnna för jag har verkligen inte orkat eller haft tid att skriva ordentligt på ett tag :P men iallafaaaaallll

I Fredags så vaknade jag först på morgonen, mdde helt illa så mamma sjukanmälde mig. Jag gick och la mig och sov igen och kollade på en film, Marley and me, faktiskt sjukt rolig och bra film tkr jag :)
Efter ett tag kom anna. Hon va också sjuk men mådde också bättre efter att hon hade sovit precis som jaaag. Och vädret var s jävla underbaaart så vi kunde inte sitta inne. Först åkte vi ut och rullade och handlade glass och jordgubbar <3 riktigt skönt var det :) När vi kom hem la vi oss i bikini i några timmar och soooolade i min trädgård :) Snacka om att jag fått färg, speciellt på min mage haha älskar att vara brun, tkr det är det viktigaste "sminket" eller hur man ska säga. Är man brun tkr jaaag att man ser fräsch ut :P så ja det är skönt att solen börjar komma.
Anna stack vid 3 tiden (då hade jag varit vaken sedan halv 8 så hann med mkt i fredes haha :))
Vid 3 hämtade morfar upp mig, vi hämtade Ella på dagis och seda stack vi till vårdcentralen och mötte upp mamma. Jag fick pencilin för mina utslag ÄNTLIGEN. Så nu (söndag) är de nästan veck :D
När jag kom hem från vårdcentralen duchade jag och fixade mig lite sedan tog jag tåget med ello till oxie hem til mona :) Vi käkade och sånt med några av hennes tjejkompisar, sedan stack mona med dem, och jag och ello var med assad och gunna en liten stund. haha naaw en sån hund hade rymt i oxie och den tjejen som ägde hunden grät sjuuuukkt mkt och skrek och sånt haha alltså det lät så himla roligt :( så vi försökte hjälpa hennne att fånga den men de funkade nt så bra :(
Sedan kom Sad, så jag och ello hoppade in i hans bil och åkte till stan. Jag tror ALDRIG att jag skrattat så mkt på ett jävligt bra tag hahahahha heeeeelt sjuka dom två! hahahha har videoklipp en får se om jag orkar ladda in dem här haha. Sen kom sonny en stund så handlade alla vi glass sedan lämnade de oss i oxie igen så stack vi hem till mona och chillade lite ed hennes vänner, men jag var såååå trött så det var helt sjukt. Vi deckade kanske vid 3 tiden men jaaag kunde inte sova när min musik på mobilen tog slut :( ooh hatar när man inte kan somna. senast jag kollade på klockan var den över 4 så jaa :P

 
  
   
(<-haha juste när jag var med anna först på dagen också så halkade jag på en tröja i hallen, soooom jag garva hahahahahha :( den andra bilden är ella på vårdcentralen och nästa är när vi hade varit på obs och hämtat medicinen, fick en chaiiii av mammsen också:D Pojken på sista bilden var hos mona på kvällen, så jäääävla gullig han var, camillas lillebror tror jag det var, naaw)

Nästa morgon, på Lördagen, väckte ello oss vid halv 9  "hallåå jag måste gå upp jag ska jobba! ni får vakna snart och äta frukost med mig :D" ÅHHH jag som var så trött haha. Eloo fixade sig så sov jag vidare till halv 9-halv 10 tiden, då drog ello tag i mig o mona så vi fick i ello litta käääk. Pizza och afghanska bröd hahha mmh de bröder är inte och leka med :| så jävla gooooda! Iaf så åt ello jätte sakta, men efter en timmes tid var hon klar. Då fick vi bråttom till bussseeeen, men hann med den. Det var faktiskt en sjukt rolig fredag iaf!
Kom till malmö, ello stack till sitt jobb och jag åkte vidare till Centralen. Hann precis med tåget, mötte vikkki och elena på det de hade varit på fest dagen innan så de skulle ocks hem nu så det var ett rent sammanträffande :D snackade med dem sedan stack jag hem och solade igen (a) tills klokan blev lite i 2. Då kastade jag på mig spinningkläder och jag och fridas vänner och elin CYKLADE till spinningen. cyklade i shorts och linne, frös inte ett dugg :D
Vi kom dit och hade ett jävligt jobbigt pass alltså :/ Sedan duscade vi där och cyklade hem igen.. Efteråt var jag så trött så jag deckade i min säng tills klockan var lite ööver 6 kanske. då vaknade jag av att min mobil ringdeeee, och missade medelanden, fick kasta på mig litta kläder på en kvart sen kom gunney :) var här till typ 9 då hämta assad och ello oss så kte vi till malmö. jag hade ingenaning om vad vi skulle göra och gisssa vad! hahahah de skulle kolla på någon jävla racing :( Tur alla dem tre är intresserade av bilar och sånt och inte jag. vvad fan hade jag gett ig in på haha. Det var säkert över 100 bilar och massa massa folk, så ja det var väl ändå tur jag följde mer hade inte haft roligare hemma precis :P
Sedan stack vi till Mcd och käkade och chillade, sedan lämna de mig hemma vid halv 1 och då hade frida massa kompisar här i vardagsrummet, jag som ville sätta mig och kolla på en film eller nått :( yeye det var ju uteslutet!
Kom upp på mitt eum så kommer ella med kalleAnka serier, så fick lägga mig och läsa lite för henne, min lilla gulleunge alltså så söt älskar henne så mkt <33 :D Deckade vid 2 tiden , sedan nu idag
Söndag vaknade jag vid halv 12, käkade jätte god frukost och kollade lite på mamma mia med mamma och ellsan :) Hade egentligen tänkt lägga mig och steka lite i träfgården för jag tkr det är så sjukt skönt, men såklart var det helt molnigt och inte så soligt idag som de har varit de andra dagarna :( Men hoppas det kommmer :)
Har inget planerat för idag, tror bara det blirr chill kanske med de närmaste vännerna, hope soooo :)
ha det braaaa <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt din bikini? :)

2009-04-06 @ 13:40:54
Postat av: julia

på h&m :)

2009-04-06 @ 16:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0