A drop in the ocean..

Vaknade idag vid halv 11 tiden, var helt död för jag satt uppe ända tills klockan 3 igår :(
sara ringde, så jag föreslog att hon skulle komma så vi kunde käka amerikanska pannkakor tillsammans, såklart visste jag attt hon inte skulle kunna motstå hihi :)
Sara kom och vi har chillatsatan hela dagen.Ett tag var vi såuttråkade så hon satt och kollade på när jag städade hela köket, det var bra för då fick jag mamma på litta bättre humör hehe !
Efter en stund beslöt vi oss för att bege oss till sara.. vi var verkligen jätte uttråkade och visste verkligen inte vad vi skulle göra imed att det ine var särskillt varmt ute och vi är helt panka båda två. Det slutade med att vi tog en runda till mathuset, sara fick pengar av sin mamma så hon kunde köpa nudlar. Vi skulle inte ens äta dem, vi hade bara tråkigt så det var något att göra haha :(
Sedan tog vi moppen och åkte till lomma. Glass kiosken först, där köpte vi glass :D Sedan körde JAG oss till stranden. Det var över skönt väder där. solen var helt härlig. Så vi satte oss på piren och snackade littaa och gick runt på stenarnaaa :)
Vi åkte hem efter en timmes tid så nu ska vi snart bege oss till Vikki, så komr elena och anna ochså dit så ska vi röööga vattenpipa, det är faktiskt jävligt mysigt om du frågar mig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0