Entré idaaag

som sagt så stack jag till Entré idag då för att fixa till mina på byggda naglar MEN han som vi hade bestämmt med var inte där. Skit synd om honom sån ångest han fick när vi ringde honom.. ska dit på onsdag ist, är han inte där då ska jag ha varenda lilla krona tillbaka! :(
Vi handlade Smoothies, så sjukt gitt det ääär. Sedan så ville Ella äta på BK så vi gick upp och satte oss där en stund :)
Sedan övertalade sånna Tele 2 arbetare oss att snacka med dem så stod där i kanske 30 minuter haha, men han var ju bara så jävla trevlig den killen så det gjorde inget haha :)


(ella och mamma <3)

Jaaa, sedan åkte vi heeem. Frida och mamma gjorde te. Så satte hon te'et på vardagsrumsbordet på en bok (inte med mening då haha) så stack boken ut lite från bordet, så när hon skulle sätta sig så fick hon allt te över hela ryggen/rumpan hhahahah. Så när jag satt här uppe så hörde jag enn GALL SKRIK hahahah jag höll på att dööö av skratt undrade vad som fan pågick där nere eftersom en sekund senare skriker min två åriga lillasyster (ella) lika mkt haha..
Ännu några sekunder senare kommer frida uppspringandes och gråter/skrattar/skriker på samma gång
fyfasiken vilka märken hon fiiick, blåsor och sånt
hon satt och duschade skiit länge med iskallt vatten hahahha som jag skratta är så sjukt skadeglad:(
Sedan undrade jag vf ella började gråta, men hon e bara en liten lipsill som gråter när alla andra gör det haha!


 
<- hahah frida! :(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha Okej :)

2009-04-20 @ 21:25:26
URL: http://jjoohannaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fin bikini! =)

2009-04-22 @ 15:22:34
Postat av: julia

tack så mkt ;)

2009-04-23 @ 08:28:31
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: !!!

damn baby, så fin du är :)! puss

2009-09-04 @ 23:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0