förlåt att jag klagar litta för mkt hehehe

och förresten ska jag aldrig bygga mina naglar igen. Detta var första och sista gången!
Byggde dem i förrigår, och redan igår tappade jag en :S gjorde nt ens något konstigt!
+ Att alla sitter helt ostadigt.. alltså de kommer hoppa av närsomhelst, tro jag bara ska kasta iväg massa hundralappar på halvgjort skit! nee min mamma ska dit och klaga idag efter jobb så får de göra om allt eller ge tillbaka mina satans pengar :( blir så suuur

och idag, för första gången i mitt liv tappade jag ett glas i matsalen! hhahaha ALLA tittade på mig. Såntur e så är jag äldst på skolan så ingen vågade mobba mig hahaha ooch jag skämdes inte ens sån tur är , för vad skulle jag skämmas för liksommm, blev så jävla glad i den sekunden att jag inte gick i gymasiet på Polhem haha shiiit vad jag hade skämmts där alltså heheh :( hade varit sån liten röd tomat som var yngst på hela skolan, hade blivit ihågkommen som en sån
 "glas-tappare" eller nått ännu förjävligareee kanske haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0