Friday yessssss

okej äntligen är det helg igen :) bara 26 skoldagar kvar <3 mh det är härligt.
Igår var det först skola, efter kom Gunna <3 sedan stack mamma frida ella och jag snabbt till erics hjälpen (secondhand här i åkarp) alltså shiiit hittade 3 skit fina 'kjolar' som jag ska ha som klänningar. Sånna tub klänningar riktigt finnnnaaaaaa, ska köpa dem och sy uppp dem lite, riktigt fint till stranden i sommar :D Mamma körde sedan mig och frida till träningeeeen. Svajn kallt var det men vi fick runa litta extra då ist :( kom hem och badade med Ellaaaa, söta ungee fan va hon e goooo :D har massa videor får se om jag lägger upp någon senare :)
jaaa, sedan gick jag och la mig vid 23 tiden.
Vaknade tio i 8 idag, kastade på mig mjukisbralls och en tjocktröja och käka lite sedan stack jag till skolan. Var skit trött idag, men själva ämnena var väll ändå rättså chill i dag. Vi hade inlämning i Svenskan idag, en sammanfattning + tre "att fundera" uppgifter. shit jag hade inte gjort några för jag har ju varit sjuk. Så skrev aaaaalllt på en timme på lektionen fyfasiken alltså att jag hann haha.. yeye sedan slutade vi väl vid halv 2 idag.
Jag stack hem och nu bara njuuuter jag av att vara hemma själv och maxa musiken på högsta alltså åhh <3 hhahha
Ikv lbir det nog fest i Stp, vi är typ 10 tjejer som ska dit så det komr säkert bli skit roligt :D Efteråt komr nog Gunnej o sover hääär, sen imr får vi se vad som händer :)

Ne nu ska jag fortsätta chilla runt i hemmet lite och bara ta dagen som den kommer hhihih :) skriver nog sen och imorgon kommer nog bilder och sånt ifrån ikvällllll! pusssssssss

  

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha va fan, tvillingar är alltid helt cp mot mig =( Killar jag träffar råkar alltid va tvillingar och cp(W)

2009-04-17 @ 15:33:53
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: Johanna

ahahah ja han är en av de onda tvillingarna jag träffat =( hahah seriöst. :O du verkar inte lika ond iallafall

2009-04-17 @ 16:01:03
URL: http://jeezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0