hahahaha

Frida och jag var inne på facebook.com så hade en av våra kompisar laddat upp hans kompisars reaktioner när han visade den 2girls 1cup filmen. Så Frida bara: men jag har aldrig sett den :O vad e de för nått o sånt .
Så jag tänkte vi gör samma sak.. haha hade dock inte sett den sedan då vikki visade mig den för flera månader sedan så hittade nästan nt rätt film + att jag satt och klöktes jag också när vi väl hittade den  hahaha :( jätte äcklig och ofrääääsh film det däraaaa..


och här var anna sjukt sur på sin mamma. Jag har då aldrig sett någon bråka och skrika så mycket på varandra som dem gjorde. aalltså allvarligt de kastade saker o sånt på varandra HEEEEELT galna hahahah :(
Sen mitt garv vet jag nt vart det kommer ifrån, men man måste varit med innan jag började filma för att man ska fatta varför jag skrattaar så mycket haha :(

Kommentarer
Postat av: anes

HON I FÖRSTA VIDEON ÄR JU SNYGG!:O

2009-04-06 @ 01:50:25
URL: http://enanes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0