helg <3333333

har inte haft tid att skriva haha .. men okej vi börjar från onsdag dåååå haha

I onsdags så var det först skola dåja. dirkekt efter så tog anna och jag bussen till entré allmänt ofräsha haha.. Byggde äntligen på mina naglar igen, sedan käkade vi lite och kollade runt. Köpte en tröja faktiskt med :)
Sedan åkte vi hem, då chillade jag med Frida och Rebecka ett tag. Vi stack och kollade Fotboll på Ipn eftersom det varit så fint väääder. hihi, jaa sedan gick vi hem och snackade sönder i köket tills vi skulle sova, då la jag mig i sängen och kollade sex and the city <3

I torsdags, igår då, så var det skola somvanligt. hatar den :P iaf så slutade jag sent, var hemma vid 4. Tog det lungt för jag orkade inte göra ngt skit jobbig skoldag. Jaa sedan stack jag och tränade vid halv 7. hahaha efteråt hände en lite rolig greeej, kolla jag cyklade hem från träningen med frida, men hon bara cykla ifrån mig så blev helt irriterad för min cykel var skit tröööög. Ja så en bit ifrån mitt hus så står det en bil som sakta börjar backa mot mig. jag bara tänkte lixom vafan gör den? så sitter en "människa" inne i bilen och smilar mot mig hahaha (det var helt så svarta rutor så man såg knappt något).. haha jag bara fortsatta cykla och gick in i huset så tänkte jag liksom fan vilken mysko kille som bara glor värsta haha..
Så går jag upp på mitt rum och lägger mig i sängeen haha, så typ 5 min senare ringer det på dörren så var det gunna hahaha så synd värsta dissen jag la där, men såg verkligen inte som jag skrattar åt de nu i efterhand hhaha..
jaja skidide, vi chilla lite sen stack han lite senare så kollade jag på sex and the city :) älskar deet.


haha juste, jag och elena ramlade med cykel, haha gjorde riiiiiiiiiktigt ont :( satt damsadel så "satte" mig typ på cykel alltså fan stackars cykel och mitt assss hahah jaja det var roligt efter en stund iaf hehehee :) Anna var snabb med kameran dåja haha..

och så till idag då, haha. vädret har fanta mig bara varir FÖR bra! haha skolan var fett chilllladddd. Slutade tidigt så stack hem och solade i nån timma, ååååååååååh det är underbart :D åt äggmacka skit puuleeet hahah. känns som det är sommar, det rann fan svitt på min kropp.. okej äckligt men skulle bara få klargjort hur varmt det var hehehe..
Ja sedan bakade jag, men hade inga ingredienser så det blev världens äckligaste kladdkaka med florsocker ist för socker och ett ägg och havregryn ist för mjöl! haha åt INTE den..
Men hade tur för frida kom hem från sin praktik (7eleven) så hon hade tagit med sig VÄRLDENS GODASTE brownies till mig därifrån hihi <3
nee nu ska jag duscha och käka tacos. ikv ska jag göra "ingen bestämmt" hehe jaja :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0