huvudvärk

min syster kom hem och skrek och var på skitdåligt humör undertiden jag hade skit ont i huveeeeeeeet, guuud vad hon gjorde mig på dåligt humör ocksååå har fortfarande fett med huvudvärk. så kom hon in och satte på musik på högsta igeen och det kan jag nt nu när jag e på så dåligt humör och har huvudvärrrkt. sen nu när hon äntligen stack så kom mamma heeeem åååh GÖR SI GÖR SÅ TA UNDAN DET GUD VAD HÄR ÄR STÖKIGT; KAN NI INTE GÖRA NÅNTING HÄR HEMMA. alltså får dimp på henneeee med men jaja + att jag är sjukt hungrig så just nu är jag på cp dåligt humör, är jätte varm också eftersom jag skulle locka mitt hår och det är väldigt varmt att göra de och det blev skit fult! komr behöva platta det och då har jag slitit mkt på det i onödan. aaaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0