If I Ain't Got You

har börjat fundera jätte mycket på vad jag ska ha på mig nu när jag går ut nian på skolavslutningen.. tror jag vill ha en ljusros tubklänning, typ i lite så glansigt tyg, eller ja jag vill nog det.. vet inte haha. men hittade inte alls ngra i den stilen igår på internet :( så får börja gå och kolla i affärerna snart antar jag så jag verkligen får en jag vill ha. Man vill ju knappast köpa en ifrån gina tricot, H&M eller ngt liknande :/
Fast det är helt svårt, vet inte om jag vill att den bara ska vara tajt och enkel med ett par fina höga skor.. Eller om jag vill ha med sånt fint typ volanger elr vad fan det är för ngt haha! jjaja tror jag vill ha ngt liknande den här nere, hhahah fast mkt finare :( ooh vad svårt. men om man är brun till det tror jag att det kan blir riktigt fint, sedan fixat håår och fina skor.. jaa det tror jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0