Jai Ho! - Pussycat dolls

började klockan tio idag! :D vaknade av mig själv klockan halv 9, skit härligt juuu. Så då bakade jag litta scones sedan stack jag till helvetteeesskolan. Fast den var sjukt chilll idag. Hade kort spanska och en halv syslöjds-lektion, sedan stack hela klassen till malmö för att gå på studiebesök till Moskén.. hehe det var ju iaf bättre än vanliga lektioner om man säger så :)
Var tillbaka vid busstationen i åkarp vid halv 4. Då råkade Victor köra förbi med sin moppee så jag och vikki joinade på den till skolan, vilken jävla tur vi hade :)
Sedan cyklade greken och jag hem, hämtade litta pengar sedan stack vi till ericshjälpen (sacondhand affär). Handlade en kjol, fast jag ska ha den som tubklänning till sommarn :D haha ... najjjjs.
ne nu ska jag sticka och träna :D

 
haha här ser man kanske liiite av klänningen, fast den ser litta lång ut här dock heheh
  
och här har vi greken och sara i moskén, haha söta som alltid :D oooch tillhöger min varma oboy med marshmallows som jag gjorde igååår mmh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0