Lost ones

hade lovat pappa att följa med ut och jogga idag. men alltså jogging kände jag att det var liiite väl att ta i idag efter allt dansande igår, så pappas fru ville power-walka eller vad de nu kallar det ist. så gjorde det. Fyför vad jag har ont i mina ben nu haha. shit.
kom hem, duscha och käkade litta men familjen, sedan körde pappa mig till elin så jag kunde hämta min cykel. Cyklade hem direkt, behöver nämligen min cykel imr när jag ska till skolan bara df jag hämtade den hah:P
jaaa... nu är klockan snart halv 9 och jag har nt gjort något riktigt vettigt på hela dagen. Skulle hittat på något från första början men vafan. Det fick bli en chilledag nu sista älskade lovdagen :( åh blir helt trött bara jag tänker på skolan. har dessutom ngn slags ryggskott enligt pappa. har så sjukt ont i den, han har knäckt den till mig redan två ggr idag men de hjälper bara för stunden :( ööööööh pallar inte deee och den jävla skolan mitt på allt.
Man lär sig nt ens ngt nytt i nian, inte i åttan heller. bara i grundskolan lärde man sig de nödvändiga sakerna, nu ska man behöva kunna om jävla atomer och franska revolutioner och hittan och dittan. stoppa det ngnstans vafan.

ah juste höll nästan på att glömmaaa...hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0