Måndag-Tisdag

ISöndes slutade kvällen med att åka lite rullor med Sara och Anna, vi mötte upp Elena sedan snackade alla. Efter det tog Anna Sara och jag oss hem till mig. Tog fram Chips, popcorn, dippa och lite godis, satte oss på mitt rum och tände alla ljus och satte igång Seven punds, fyfan vad bra film! som jag grät, guuud :(
Efter filmen höll alla på att somna, Anna stack hem och Sara kirrade på mitt rum, vi la och snackade lite och sånt.

Vi vaknade vid halv 12 igår, tog på oss bikini direkt. Gjorde frukost och satte oss ute i solen med ooolja på kroppen haha. Sedan stekte vi där i typ två timmar, sjukt underbart.
Efter en stund ringde Elena och vill handla glass och jordgubbar, så Sara och jag tog på oss SHORTS och rullade till mathuset och mötte elena och vikki. Alla handlade massa frukt, hallon vattenmelon passionsfruk toch glass. över puuuuuul hahaha...
Sedan gick vi hem till mig och satte oss i trädgården och snackade litta granna allihopaaaa.
Vi hade egentligen bestämt oss för att åka till lommastrand och grilla och sånt, men vikki hade bjdit hem Staffanstorp till sig, så vi bestämde oss för att gå dit senare ist.
Men innan dess så stack alla hem till sig. Jag följde med Elena hem till henne.
Vi käkade hennes mammas hemmabakade bröd, över gott! haha sedan tog vi på oss rullorna (igeeeen) och rullade till burlövs center en liten stund. Men vi fick gå ut lika snabbt igen eftersom vi hade rullor på oss hehe.. Men vi chillade lite på en bänk i arlöv, haha faktiskt riktigt skönt för vädret är såå najsss :)
Seda rullade vi hem till Elena, hon fixade sig lite snabbt. Sedan hem till mig, jag fixade mig litta. Sedan stack vi till vikki :)
Då var det bara vi tjejer där, Vikki, Sara, Hanna, Anna, Jossefin, Elin, Elena och jag . sjukt mysig kväll där faktiskt. Sedan kom de från stp. Fast tyvärr blev det lite för kallt sen mot kvällen men det var ändå en skön kväll :D
Vid 10 följde Annis mig till tåget, så åkte jag till malmö med ello. vi chilla lite där på mcd sedan stack vi heeem.

Imorse vaknade jag vid jätte konstiga tider. Var helt vaken vid 7!!! men fick tvinga mig att somna, så vaknade jag halv 9 .. tvingade mig att sova till halv 11 tillslut.
Då gick jag ner och käkade och läste tidningen ehhe. sedan kom min syster och berättade om hennes gårdag alltid trevligt.
Nu ska jag bara ta det lungt hela dagen tror jag.
klockan 6 ska jag spela match ser faktiskt framemot det idag:)
hej sålänge<3

(bilder kommer :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0