Måndag

Fredagen slutade med att Anna och jag somnade klockan 23.. haha, vi skulle egentligen iväg hem till Calle men det blev inte av. Massa saker har hänt i helgen som jag iiiiiiiiinte orkar dra upp.

 
-> syns kanske att jag och elena hade tråkigt innan matchen på morgonen haha :)

I Lördags var det också bara en chill dag. Vaknade hemma hos Anna vid halv 9, och det var helt sjukt fint väder. Så vi käkade frukost sedan stack vi ut och sola haha. Men det var så jävla varmt så det är sjukt. Vi kunde inte ligga där alldeles stilla så vi tog fram en fotboll, spela lite, gjorde situps, armhävningar och allt men inget hjälpte :( Så tillslut bestämmde vi oss för att åka till stranden :D hah
Iaf så cyklade vi dit, gick nästan heeela "strandpromenaden" och la oss på en sån liten "ö" i vattnet och solade där :D haha badade bara benen dock vågade iiinte mer :( Sedan efter ett tag så cyklade vi vidare till strandkisoken så handlade anna käk :) Sedan begav vi oss hem till mig så käkade jag, och vi tjillade bara mkt mkt mkt.
 
 


Efter en stund hörde hanna av sig så vi stack till strandkisoken igen och mötte henne där :D köpte glass och bara snackade. Sedan stack anna så gick jag och hanna en runda, bara tog det lungt :)
När jag kom hem satte jag mig vid datorn ett tag senare deckade jag vid tvn för att jag var så sjukt trött :(

Idag är det måndag, och jag är redan så jävla trött på skolan, känns som det borde vara åtminstonde torsdag redan :( När jag kom hem till pappa nu efter skolan så la jag mig i solen en stund, så sjukt avslappnande tkr jag :)
nuuuuuuuuuuuu orkar jag inte skriva mera! haha haddddeeet <3




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0