monday

okej denna dagen var jäääääääävligt chillll
hade mentorstid från 9 till typ 11. så hade jag sooooo, sen hade jag glömt mina gympakläder så skulle hem och hämta dem.
Träffade elin påvägen så hon hänkade hem. Bestämmde mig för att hoppa över gympan hela ist hade ändå missat halva liksooom. Ja och detta betydde rast i 2 timmar (för jag skulle komma tillbaka efter lunch isf) .. men när det hade gått två timmar så låg jag och elin och käka glass och stekte i trädgården.. så jag bara tänkte ne står över spanskan har ändå en ny trög lärare.. tiden gick och jag skulle på matte! men vem orkar ha matte bara såå... så stack inte tillbaka. Har ändå fett ont i min rygg så kunde lika gärna stanna hemma och 'vila' och steka mig litta med elin vafan :D haha
Sedan nu vid 15 så stack eloon. Nu ska jag hoppa in i duschen. Sedan ska jag hämta ella och bege mig till malmö och möta upp mamma. Fixa mina naglar sedan hem så kom nog gunna vad jag vet iaf, yyeyeee vi får väl seee :)

  
tvätta min lilla hugo för han blev stek-het i solen när jag och elin solade haha :( naawww

 
<-- eliiin hahaha.. oooch friiida sover hahahahhahahha ->

 
igår från centra när elin vikki och jag käka dääär. Fridas kompisar bombade våra platser också för de tkr vi är så himlans roliga hahah .. lovar deee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

använder du någon foundation isåfall vilken?:) tack på förhand

2009-04-20 @ 17:01:05
Postat av: Johanna

Ska du ? :)

Jag känner mig helt mobbad, vet ingen som ska gå där. men nu vet jag dig iaf :):)

2009-04-20 @ 17:06:32
URL: http://jjoohannaaaa.blogg.se/
Postat av: julia

svar till "anonym".

Om jag använder foundation så använder jag Lóréal True Match, c5 :)

2009-04-20 @ 20:01:32
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: frida

hahahah vilken jävla bild på mig

2009-04-25 @ 12:52:53
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0