Monsters VS Aliens

Helt oförberett så stack jag med mina systrar på bio idag :) Vi såg på Monsters VS Aliens, en 3D film. hhaha den var faktiskt bra för att vara en barnfilm och för att vara på svenskt-tal! haha söta glasögon fick man också haaa men de e najjjjjsss ;D
Alla barnen var skit söta, man hörde i början alla vara: WOOOW .... haha helt så uppspelta. Hanna sa så: Man kan nästan ta i filmen, woow :|

haha så jävla kul det lät:P Iaf efter filmen, så hade vi druckit sjukt mkt cola så alla var jätte kissiga, vi fick runa in på dass och hanna hann precis haha men jag e så jävla korkad så jag la min mobil i vasken.. och när jag skullle ta upp den så sattes kranen igång för det var sånna som hade någon automatisk påsättning när man satte händerna under haha.. men den funkar iaf just nu så ja :D

nu ska jag och frida göra lite situps och dittan och dattan:( och sedan kl 21 börjar cityakuten, kl 22 project runway och kl 23 sex and the city! ååh det är det jag älskar mest med vardagen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0