niiice


Tycker verkligen den klänningen till vänster är sjuuukt fin. Den skulle varit i lite andra färger bara sen hade den varit riktigt steeekig till sommarn, den till höger är också fin men påminner lite mkt om allt annat. men gillar desssaaaa mkt!

oj nu mitt under allt så smsar min mamma mig att min kanin (Puh) har rymt hehe..
såhär skrev hon: - Puh har rymt, vi hittar inte honom. Jag vet att du inte bryr dig så mycket men det är tråkigt när man inte vet vad som har hänt.

Oppss.. saken är jag bryr mig nt :( fast okej.. nu när jag börjar fundera så hade han problem med sina tänder, så mamma fick klippa dem typ så en gång i månaden annars växte de fel och kvävde honom.. + att han är rätt vilsen av sig  så man vill hellst inte hitta honom mosad på vägen eller nått :O aja.. finns dock inte så mkt att göra åt saken!
Det sjuka är att för några månader sedan hade jag 3 kaniner (Hugo, Klara och Puh). då sa jag hela tiden amen vafan jag vill bara ha Hugo han är den ända jag gillar mest och sånt (matar kanske mina kaniner 1 gång i månaden om ens det! mamma gör det nu ist för jag slutat haha :(). Efter en vecka låg Klara död där ute utan någon anledning. Och nu har Puh rymt.. hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0