Onsdag

okej, nu är det såhär att min dator har gått sönder här hos pappa.. och jag ska inte till mamma förens imorgon men hade tur att jag fick låna pappas :)
Igår var det en chill dag bara skolan och träning.
Idag vaknade jag och stannade hemma från skolan, har huvudvärk och sånt och mina utslag blir inte bättre. Var hos läkaren i måndes med han sa bara att jag skulle förtsätta behandla det som jag gör så återkommer han om en vecka. kul för mig att se ut som jag gör just nu, NEJ! haha ..
Vaknade iaf vid halv 11 idag. sov i 12 ½ timmar i natt, niiiiice.
verkligen inte gjort något idag. Borde plugga So. har prov i det i dag så missar det. Så får väl göra det imr gissar jag på, har nt ens öppnat boken ännu! katastrof påriktigt..
Ja min farfar kom hit i morse, jag som ville vara hemma själv.. men min farfar är rätt trevlig faktiskt. hihi. det var så längesedan jag träffade honom helt sjukt, han har haft rätt mkt problem på sistone så det är klart df men ändå liksom vi sågs nästan varje dag för några månader sedan. Och fysatan vad jag saknar Funny :( hans hund! alltså allvarligt talat. den hunden var fan helt jävla bäst. låter kanske sjuukt men hon gillade mig så mkt så hon pissade på sig varje gång jag kom hem och sånt. haha naaw lilla fannnsan. Farfar fick sälja henne för han hade sjukt mkt ekonomiska problem o sånt df jag nt kan träffa henne mer. farfar har sagt hela morgonen hur han saknar henne o sånt och börjar nästan gråta varje gång.. han alltså. skit sorligt ser det ut vafan, nu är han helt ensam den stackarn och har gått med bruten handled i över ett år hah naaw han e siiiickkk.
Iaf kom minm syster nyss hem. jag ska fortsätta göra ingenting och störa mig på en hehe. ha en trevlig daag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0