Söndaaaaag

Igår blev det somsagt bara att chilla med elin. kollade "hur man blir av med en kille på 10 dagar" ngt sånt, riiiiktigt bra film, älskar sånna haha :D ja senare kom hanna också. snackade pisse längeee sedan beslöt jag och hanna oss för att sova där orkade inte ta oss hem. Så vi två delade på en tältsäng haha ni vet en sån som man fäller upp. Shit ja denna natten blev inte nådig :(
Sen nu imorse gick vi upp vid 11 allihopa och stack hem till sig. Tog på matchkläder och stack vidare för att spela match i stp :P
Nu ska jag duschhaaaa och senare sticker jag till Centra och käkar med Vikkan och Elon (säkert fler men vet icke nu haha) jaaa sen ska min mamma och de inte vara hemma så har huset för mig själv hela kvällen DET är skönt!
ha de braaaaa <3


Från i somras när vi var på läger med hela klassen, så jävla roligt det var kollade igenom hela mappen hahaha tror jag lägger in videoklipp därifrån snaaart hhah


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha tack (A) Jo jag tycker också det men känner mig typ " naken" utan mitt löshår när jag festar och så, men annars på vardagar har jag aldrig de =)

2009-04-19 @ 16:16:45
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahah jodå båda bilderna är tagna på samma dag, fotade först mig innan jag hade satt på löshåret sen fota ja när ja hade på de :P

2009-04-19 @ 16:52:13
URL: http://jeezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0