Man in the mirror

okej. jag komr nt på vilken dag det är ? haha så konstigt. trodde det var lördag men vafan de var ju det igåår (I) så då e de väl söndag dådå. ja det måste det ju vara nu när jag tänker efter :)... panthuve
iaf så igår kom Elin och mötte mig så tog vi tåget kl 9 till lund och mötte upp Jossefin, Felicia med flera :D hade sjuuukt roligt där på festen alltså, svin kul verkligen :D

Elin och jag tog tåget hem 1. Alldeles för tidigt för vi stack mitt i allt roligt och sånt :( men annars blev 5 nästa, så 1 fick dugaaaaa..
Vi kom hem till Elin, tvätta bort sminket sen snacka vi haha fyfasiken, kollade på en video sedan igår också. Den kommer upp! hahahahaha dör..
Ja sen nu imorse väckte elins pappa oss kl 6. så gick vi in och la oss i dubbelsängen med hennes lillasyster till kl halv 12 typ. Hennes föräldrar skulle iväg så fick passa henne littta
till frugge gjorde vi pasta och bearne sås :D hahah gitt.
Sedan stack jag hem nu imorse. Så var farmor här och hade lagat påskmiddag.
Har även fått några slantar från pappa in på kontot och ifrån farmor :D tackar och buuuuugar hahaha...
Ne nu ska jag sova en timme. eller nått. Måste iaf sova lite.
Sedan ska jag till elin :D så komr jätte många tjejer dit så ska vi käka o sånt sedan ska vi vidare till Buddaaah :D iiiih komr bli en skit roolig kväll tror jag :D!!! ha det (L)

  
elin och jag igår!
Jag jossefin elin och felicia :D
   
jag och josssseee
Elin imorse nör vi käka pasta
och elins söta kanin med kläder hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0