take my lips and make them yours

alltså jag är på sånt humööör att jag bara vill göra någooooooooot. Orkar inte bara sitta häär. men vädret är inte tillräckligt varmt och skönt för att gå ut.. Jag är pank.. heeeelt ofixad och mina kompisar ska jag träffa ikväll så alla vill bara vara hemma och döööö... ååååh orkar inte heller lyssna på musik mer för nu har jag fått huvudvärk :(
det roligaste var iaf elena .. haha sick hon eeee

Elena: JULIA!
jag får inte av mina byxor
de är svin tajta
Jag: hahaha men kämpa littaa
Elena: Jag har somfan,  får PANIIK!!!
När jag drar så går det inte!
Jag: Kom så ska jag hjälpa dig med mina nybyggda naglar haha :(
Elena: hahaha AAAH! har fått blodstopp

Varför ha såååååååååå tajta.. de ska vara tajta med du ska fan inte få blodstopp vilken pantskalle hon e! hahaha
och min mamma då  häromdagen när hon ringde haha..

mamma: hallå, var e du?
Jag: jag e hemma bara, Anna e här
Mamma: aha ja okej, ..OJ nu körde jag på en bil..
Jag: hahaha amen vadå? körde du på en bil bara sådär? :O
Mamma: Nej jag kör ju ifrån nu, backade bara in i den lite snabbt, inget märkte det!

haha okeeeeeeeeej................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0