Torsdag 2/4

Första April igår och vikki lurade mig att hon hade vunnit 1000x10 på Trisslott! jag gick på det stenhårt :(
jag lyckades inte lura någon.. :(
Stack inte till skolan idag heller.
Vi har So prov och jag kan inget..
Jag har huvudvärk..
och feta utslag i mitt annsikte så nejtack!
Cyklade hem till mamma vid halv 10 imorse istället. Mötte vickan påvägen :)


haha naw. hon var också himma :P

Sedan kom jag hem här till mommiiie.
Gjorde frukost.
Hemma bakat chiabatta bröd som mamma har gjort och nya skvallertidningen som kommer en gång i månadeeen mmmh de e NAJS :)



Här kommer litta bilder från i Tisdags, då jag var med Annis innan träningen :)
Vi bakade kladdkaka och kollade på film, det var också NAJS hehe :)

  
<- söt anna hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0