Torsdag 9 April

har märk att jag blivit riktigt seg med bloggen.. helt tråkigt för när jag väl skriver blir det skiiit långa inlägg som ingen orkar läsa! :( hm.. men har inte tid att logga in så tusen ggr per dag, men det blir väl bättre sen när jag komr in i vanorna när det är skola igen, lovet får väl bli ett undantag :)

  
<- 7 april    -     9 april ->

Igår stack jag då till Vikki och rökte pipa hahh. Det har en sjuk mysfaktor för mig alltså. Helt somrigt :) Vi satt där ute med filtar och bara snackade gojjaaa någon timma :)
Efter ett tag så stack vi dock därifrån, för vikki har skadat ryggen så hon tyckte det var jätte jobbigt att sitta, nah :/
Så vi andra i lilla ligan stack hem till mig. Det var jag Elena Anna Sara och Victor, först satte vi oss i köket och snacka/käka. Sedan satte vi igång en film som inte var så värst bra :( men det var helt okej för att vara en drama!
När alla hade stuckit så kom Gunna, vi kollade på en film igen, sedan decka vi :)

 
Vikki och sara <3


jävligt sötttt <3


Idag vakna vi klockan TRE, fattar inte huuuur :| men det gjorde vi iaf..
Käkade nudlar till frukost, det var inte gott :(
Sedan stack gunnisss, så jag klädde mig och stack med Elin till lomma och mötte upp Häneyy :)
Sjukt underbart väder, så vi satt ute i solen och snackade och käka glass :D
Sedan fick elin och jag bege oss till träningen. Duschade där efter, sedan stack jag hem.
Då kom alla Fridas kompisar hit. Blandannat Rebecca som jag skulle färga och klippa håret på :O haha fattar inte hur hon vågade låta mig göra det, jag SKA bli frisör, jag är inte! haha. Men det blev sjuuukt fint iaf :) hihi bra start på "karriären" haha ne skoja vad leker jag sån frisör hhah :(
Vi har bara tjillat här himma hela kvällen, så nu hade jag antligen tänkt sova eller komr kanske gunney, vi får väl se hur livet löser upp siiiig hehehhe :)

  
Tro mig det blev faktiskt riktigt jävla fint haha lovar! Synd att vi inte fotade före/efter men den första bilden är iaf innan vi färgade det så man ser kanske lite. och det blev inte så himla blondt som det ser ut att ha blivit, det blev helt verkligt haha helt stolt över mig själv (a) ahahahha



fick även ett påskägg av mamma idag som innehöll:
Riesen choklad, en mascara och en foundation :)

och sist ett videoklipp från när vi var i oxie i helgen när en hund hade rymt. haha började filma helt sent + att den slutade filma av sig själv sen. synd, för det var så jävla roligt i verkligheten hahahha fysatan. hon flickan var helt GALEN hon som inte fick tag i sin hund. och assad gjorde det inte bättre genom att springa efter den hack ihäl haha som vi garva
om man tittar noga på filmen så der man att en ralmlar när den försöker fånga hunden, iverkligeheten såg de jätte kul ut iaf haha vet nt om man ser så mkt men de var hon galna flickan iaf hha

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha det är ju fan helt sjukt =( Förstår inte varför man bara får sår och sånt.. tur jag inte fått de i ansiktet iallafall! Det gör fan ont också:( Hur fick du bort de?

2009-04-10 @ 01:39:35
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha åhh.. alltså jag har typ haft det flera veckor visst inte va det va.. men jag fick typ på benet och under armen:s Så tänkte att ja kanske hade råkat raka mig så jag fick sår.. men sen fatta jag att de va Impetigo kom ju nytt från ingenstans och försvann och kom tillbaka( gillar inte de andra ordet haha :( ) Men har också hört att man ska köpa microcid eller va det nu hette. Får testa det (Y)

2009-04-10 @ 01:45:47
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: sara.l

HAHAha mysig bild du lagt upp på mig från hemma hos vikki (y) ser ut som en invalid.

2009-04-10 @ 15:03:20
URL: http://saralyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0